چ رنگی بهم میدی؟؟؟

چ رنگی بهم میدی؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

آرتمیس
ساعت18:00---3 مرداد 1393
مرتضی همه دشمنم شدن به خاطر مدیریت پس کی این روم درست میشه... این جوری همین یکی دو تا کاربرم از دست میدیم... داداشی وبت خوشمل شده تبریککککک
پاسخ:الهی اجی قربونت برم


آرتمیس
ساعت13:22---2 مرداد 1393
سلام داداشی.. این روم باز چش شده؟؟ داری سرورشو تغییر میدی؟؟؟ بابت دیروز معذرت میخام که یهویی رفتم... مجبور شدم برم.. ببخشید.. فقط بهم خبر برسون که روم چش شده...

آرتمیس
ساعت11:25---13 تير 1393
مرتضی فعالیت منو ببینی می فهمی همچینم کم پیدا نیستم.. یه مدتیه نونور باز نمیشه...
پاسخ:اجی قرار درستش کنم می خوام سرورو عوض کنم ... فقط مشگل پول دارم


Ailin
ساعت13:52---21 خرداد 1393
وبت عالیه خیلی خوشم اومد موفق باشی ب منم سربزن خوشحال میشم

hasti
ساعت12:35---10 خرداد 1393
آزرده دل از کوی تو رفتیم و نگفتی


کی بود ؟ کجا رفت ؟ چرا بود ؟ چرا نیست ؟

وب قشنگی داری


.اسانا.
ساعت17:00---6 خرداد 1393
faramosh nemishe

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 مهر 1393برچسب:, ] [ 16:38 ] [ ▒░morteza░▒نونور.چت ] [ ]